Grillkväll =)

Hallåå :)
Ikväll har vi varit hemma hos älsks mamma och grillat.
Oxfilè, potatisgratäng, svampsås och sallad, mycket gott=)

Sen körde vi hem hit och kollade på hockeyn, som dock inte gick så bra. 4-0 till Finland tror jag det blev. Var tvungen att köra och hämta bror och hans kompis i slutet på sista perioden! Tog med min vovven också, så hon fick uträtta sina behov i Gärestad :).

Nu tänkte jag kika på specialavsnittet av CSI + Brottskod Försvunnen som gick tidigare ikväll :). Själva fallet ska tydligen börja i CSI och sen klaras upp i Brottskod Försvunnen, kan nog bli väldigt bra =).

Pappa och mamma fick tydligen skjuts av någon annan hem, så jag slapp hämta. Pappa var ganska glad i hågen när han precis kom in på mitt rum och frågade om jag hade hämtat Johannes :D.

Nu är det bäst jag börjar kolla så att jag kommer i säng någon gång också! Sov så gott! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0