God Morgon :)

Gick upp vid klockan 10 i och för sig, är dock ganska trött för kollade hockey hela natten.
Den började inte förrän klockan elva och då kände jag egentligen för att sova, men höll mig uppe :)
Med en period kvar somnade älsk i sin lillasysters säng fullt påklädd och med sju minuter kvar av matchen somnar jag i soffan :D Vaknar igen vid klockan fyra och väcker älsk så vi kan gå och lägga oss. Haha snacka om att vi var trötta :D.

Jobbade ju på Maxi på kvällen också, så hade varit igång hela dagen. Gick riktigt bra där igår, behövde knappt någon hjälp alls. Tina satt i kassan bakom mig och vi var ett bra team :P. 

Har precis klippt pappsen, han ska tydligen få något pris idag. =)Han och mamma ska iväg på middag eller något liknande vi två tiden och vara iväg hela kvällen. Jag ska bli tvungen att skjutsa dem! =/

 Nu ska jag sätta mig ute i solen :). puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0