En vecka kvar!

Hejhej :)

En veckas stenhårt plugg kvar sen är jag friii från skolan:D. I alla fall för ett år framåt=).  

Dagen började med religion och utormodentligt bra redovisning av Cilli, ämnet var Jehovas Vittnen;)
Sen var det fysik, som jag börjar bli jäkligt trött på!

Slutade klockan 11, så då gick Cilli, Fian, Vevve och jag ner till stan för en glass =).
Sen kikade vi lite i den nya gallerian, tyckte Lindex såg ut som ett HM, men annars var det väldigt fint. 
När vi går ut därifrån kommer det fram två tjejer och frågar om vi vill ha en gratis Hud och Sminkrådgivning inne i Karlskrona. Det ville vi, så de skulle snart ringa till oss och boka in en tid. Hade varit perfekt om vi kunde få en tid nästa vecka när Cilli, jag och Fian ändå ska in till Karlskrona och shoppa.   =)

Jag måste dessutom hitta någonstanns där de säljer natursmink, för det vill jag testa. Någon som vet?
Kickade lite på Internet igår och såg att det faktiskt inte var speciellt mycket dyrare än vanligt smink.
Hatar verkligen att ha foundation och sånt klet i ansiktet. Läste dessutom en artikel nyligen där det stod om hur mycket skit det finns i vanligt smink. Om jag inte hittar något bra natursmink så funderar jag också på L´Oreals mineralsmink.

Nu ska jag sätta mig där ute och slå två flugor i en smäll.
Både plugga massa fysik och jobba på solbrännan :)
Trevlig eftermiddag , pusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0