Död åt fysiken!

Blää, är väldigt trött på fysiken nu!. Sitter fortfarande kvar i skolan och kämpar med den.
Eftersom jag ska jobba vid fyra så tyckte jag inte det var någon mening att köra hem!

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Var i skolan vid 8 imorse och fixade klart mitt inlämningsarbete i Historian och fixade med min redovisninga i GISen. Fick även redovisa den vid lunch, skönt att bli klar med det :). MVG på GISprovet från i tisdags också, bara 3 fel;).
Sen kikade vi lite på ensambelgruppernas konsert i aulan, en grupp gjorden en himla bra version på Alice Coopers - Posion.  Dock kommer orginalet alltid vara bäst =).

Nu ska börjar jag strax, så måste kila :)
Sen ska jag hem till älsk och kolla hockey om jag orkar vara uppe så länge!
Ha en bra fredag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0