Dålig koll :)

Maxi ringde nyss och undrade om jag kunde jobba mellan 10-15 på lördag, och det kunde jag ju. Sen när jag kollade i kalendern hade jag redan skrivit upp att jag skulle jobba 8-15 på lördag.  Så fick ju ringa tillbaka, hon hade missat att jag redan var uppskriven :).

Hade slutprovet i Fysik B idag, gick bättre än förväntat. Är en uppgift som jag stör mig på, gjorde rätt uträkning men missade att man skulle göra ett steg till! Imorgon får vi veta resultatet!
Fick MVG i Historian, och förväntar mig det i GISen och Företagsekonomin imorgon :o, har varit ett bra år för mig=).

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har haft spelning och sen var det möte i skolan inför studenten. Börjar kännas mer verkligt nu när man får massa tider osv. Innan har man knappt haft tid att tänka på det :S.

Nu ska jag kolla på So You Think You Can Dance innan jag tar tag i pianoläxan och Religions inlämningen. Har både den och GIS-rapporten till imorgon. GIS rapporten har jag dock inte så mycket kvar på för gjorde det mesta i skolan, bara layouten och slutsats/diskussionen. Religionen har jag inte ens börjat på :P.

Om jag hittar mina inlines ska jag och Cilli kanske ut och åka det ikväll :D. För ska ändå inte till stan sen när jag ska hem till älsk. Minns att det var väldigt roligt på den tiden när man höll på med sånt :D.

Ha en fin kväll :). pusss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0