Biltvätt!

Hej :)

Gårdagen blev mycket trevlig, kom nog inte i säng förrän halv 4 imorse :).
Sen vaknade jag nio igen av att pappa hade fyllt på min mobil med pengar, så den skickade sms om det!
Förmiddagen ägnade vi att sola och slappa. Sen så kom älsk hit i eftermiddags och så tvättade jag hans bil!
Var meningen att han också skulle hjälpa till men så började han fixa med bagageluckan som hade gått i baklås och sen så ägnade han hela biltvättstiden åt det istället!
Sen så ville pappa ha hjälp med garagetaket som han håller på att lägga om, så där fick jag klättra upp. Kände att det kanske inte var så himla smart att klättra runt där på bakfyllan. Taket lutar dessutom väldigt mycket, men det gick bra iaf =).

Nu ska jag baka en kladdkaka till mor tänkte jag :).
Vi har varken någon skola imorgon eller på tisdag, så ska ut och rida då tänkte jag.
Snackade med Ylva innan också, hon kanske ska med mig till Köpenhamn och tivoli :D.

Byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0