Ballottningen klar!

Hejsan :)

Nu har vi klarat av lottningen till balen!
Mitt namn ropades upp först av alla så spänningen blev kortvarig =). 
 Hamnade med Mattias, vilket är helt okej. Har gått i samma klass massa med år!
Det fula var att han var inte på lottningen och det första som händer när jag loggar in på msn är detta:


Matte säger:

hej

Matte säger:

va du på lottningen?

Matilda | Kim   - Student 2008! säger:

hej

Matilda | Kim    - Student 2008! säger:

japps :P

Matte säger:

du vet inte vem ja fick

Matilda | Kim   - Student 2008! säger:

jo

Matilda | Kim   - Student 2008! säger:

mig

Matte säger:

haha ok vad kul :P

Var massa år sedan jag skrev något på msn till honom, men just idag valde han att fråga det.
Cillis kavaljer letade ju upp hennes nummer på Eniro och ringde för att prata om balen :D.

Nu ska jag till Hässleholm och spela + bli bjuden på Mc Donalds ;).
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0