Balklänningen!

Heeej :)

Nu har jag precis varit iväg för att hämta min balklänning, dock är den 15 cm förkort så leverantören ska få göra en ny! Tydligen hade levarantören slarvat med längden på flera klänningar. Jag har ju själv designat ihop min klänning och beställt den från "Jennies" . Förutom att den var förkort så är den verkligen skitsnygg :D. Jag var lite orolig för hur färgen skulle se ut men den är superläcker, likaså dom snäckformade pattarna :). Jättesvårt att beskriva hur den ser ut, men ska försöka.  Tunna axelband, snäckformade kupor över pattarna med pärlor på, tight hela vägen ner till mitten på rumpan, sen flyter den ut neråt, på en höten sitter det också en samling med pärlor och sen är det korsettsnörning :). Den är alltså ganska figurnära, så jag får framhäva min smala midja och breda höfter ;).
Har även beställt en BH + jättesöta skor =). Jag har varit i Backaryd och beställt min klänning, http://www.dreambride.se/. De flesta andra studenterna från Ronneby har också varit där och beställt. Kan verkligen rekomendera henne, är jätteduktig :)

Så skönt att den blev bra! Tar bilder på den när jag får den nya klänningen =).
Nu ska jag ut och lägga mig i solen + plugga prov.
Sen ska jag jobba mellan 16- 21 och efter det hem till älsk :) 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0