Balfrisyren :)

Hejhej!

Idag har jag bestämt baluppsättningen och färgat håret :)
Balfrisyren kommer bli skitsnygg, dock kommer det nog ta några timmar för Annika att få den på plats!
Sen min hårfärg är numera ganska intressant, först mörkbrunt i hårbotten och underhår, sen lilabrunt i övriga håret med rosa slingor. Låter kanske fruktansvärt men det är det inte. Fick väldigt många komplimanger när jag anlände till våran klassträff i Brunnsparken =).
Jag kom fram till parken ungefär samtidigt som det var dags att bowla. Färgningen tog nästan tre timmar, så råkade komma två timmar försent till klassträffen :P. Bowlingen som skolan finasierade gick ganska dåligt för mig. Brukar annars vara ganska haj på det, men hade väl en dålig da :).

Den nya balklänningen kom för övrigt igår, och var t o m snyggare än den gamla :D. Köpte BH + skor också. Skorna som kommer från Lillys var väldigt bekväma, dessutom upptäckte vi att det hade blivit billigare. När vi beställde dom kostade dom 750 kr, nu fick vi dom för 500 :).

Nu ska jag gå och öva på mitt klarinettsolo. Imorgon gäller det! Ska spela både själv, i klarinettgruppen och orkestern. Är egentligen bara fruktansvärt nervös inför solot. Lite för klarinettgruppen också efter som altklarinetten är lite spelciell att spela på, men där hörs det ändå inte lika mycket om en ton inte blir helt perfekt.. uschusch!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0