Årets första dopp!

Sååå nu är årets första dopp i havet avklarat :D
Bror ville också bada så vi cyklade bort till stranden där det redan var massa folk. Sen solade vi en stund innan vi badade :P. Jag trodde det skulle vara kallare, nu var det t o m så man kunde stanna i vattnet och doppa sig några gånger =). Skulle gissa på att det var runt 17 grader i alla fall. Tänkte ta med mig vovven imorgon och se om hon vill simma med mig!.

Har suttit ute och pluggat hela eftermiddagen i princip, så min solbränna har allt börjat ta sig lite nu =). Än så länge är jag fortfarande brun också, så vi får hoppas att det inte övergår till rött. Men tror jag lyckades sola lagom idag, hade ju dessutom solkräm med :D.

Nu ska vi äta potatissallad och lax, mycket gott :).
Sen ska jag plugga lite till innan jag kör hem till älsks mamma och så ska vi kolla finalen av Körslaget där :D
Cans har så härlig stil, så han ska helt klart vinna !

Ha en trevlig kväll =) pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0