Torsdag

Heeej :)

Nu sitter jag hemma hos älsk o väntar på att han ska sluta jobba!
Körde precis fylletaxi åt bror o hans vänner som skulle till någon fest. 
I bilen passade de på att parfymera sig rikligt så nu stinker både jag o bilen blandad mix av killparfymer.

På tal om parfymer så fick jag en parfym på posten idag av min moster :).
Naomi Campbell Cat Deluxe At Night hette den om jag inte minns fel.
Av någon anledning hade jag fått för mig att den inte skulle lukta gott, så blev väldigt förvånad när jag öppnade den o upptäcke att den faktiskt luktar väldigt gott!! De är en 50 ml flaska så de finns mycket parfym att använda oxå:). Den luktar typ frukt, friskt o somrigt, vilket är ett exempel på en typisk Matilda parfym :). Den är inte heller så stark i lukten vilket är bra, för jag har svårt för parfymer som luktar för starkt, tungt o mycket! 
Kan även rekomendera Bright Crystal från Versace, som är min favorit än så länge (parfymen som fick älsk på fall) ;D. Den luktar oxå friskt o somrigt, dessutom sitter lukten kvar väldigt länge =).
DKNY Be Delicious har jag oxå hemma. Tycker den luktar ganska gott men lite för starkt för min smak. Lyckas får nysattacker varje gång jag använder den, de slår aldrig fel. Känns även som att man tröttnar på den lukten ganska snabbt. 

Naomi Campbell Cat Deluxe At Night, Versace Bright Crystal, DKNY Be Delicious

image48 image46        image47

Nog pratat om parfymer, har ju ridit båda pållarna idag oxå.
Jag o Jennie skrittade ut i skogen en sväng o sen red jag Grålle i ridhuset:).
Imorgon måste jag ut o rida tidigt på morgonen för vid lunch ska jag o älsk köra till Karlskrona o shoppa :D
Jag har längtat jättemycket! =)
Fick massa pengar o presentkort i födelsedagspresent som jag måste spendera!
Prio nummer ett är: Vårjacka, väska, skor, lermask, hårborste o träningsbyxor. Sen ska jag hitta snygga underkläder o vårkläder oxå tänkte jag.
När älsk förstod hur mycket det stod på min lista började han så smått överväga om han kanske borde skicka iväg mig med en kompis istället. Får se vad han har beslutat sig för ikväll :D.

Cillidilli o jag hade lite seiössnack ikväll, trevligt, meeeen, jag tycker väldigt illa om en person o fattar inte vad den sysslar med!!

Nu borde prinsen anlända om fem minuter, så jag får väl sluta här :).
Sov såå gott :) Pusss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0