Torsdag - Påsklov!

Halloj!

Nu har jag suttit här i skolan i flera timmar o drygat :/ Hade religionsprov i morse o nu är det påsklov!!
 Älsk o jag ska snart ner till stan o kolla på födelsedagspresenter till mig eftersom jag fyller år imorgon :). Tänkte även spana på vårjacka o väska. Lite opassande kanske eftersom det snöar utanför fönstret, men nästa vecka är det väl varmt igen!

Modevisningen igår gick oxå bra!
Återkommer med bilder lite senare eller imorgon :)

Nu ska jag köra ner till stan o köpa en kaktus till älsk, eftersom han har namsdag idag.
Det är mitt sista försök att hitta en blomma som överlever längre än en vecka i hans fönster! Menar en kaktus ska han väl ändå kunna sköta? De behöver ju knappt aldrig vattnas! :)

Kraam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0