Tisdag

Halloj!

Idag har bara tiden sprungit iväg, känns inte som att jag har hunnit någonting..
Tillbringade hela eftermiddagen ute på millegarne, med att rida Tino o Highlight (alias Grålle).
Tog så lång tid eftersom jag inte orkade stressa o sen pratade jag en hel del oxå :)

När jag väl kom hem, var det meningen att jag skulle börja plugga fysik direkt eftersom vi har prov efter lovet.
Det  gick väl däremot inte så himla bra..Gick här i flera timmar o hittade på massa saker som jag verkligen var tvungen att göra innan jag började plugga. Fattar inte varför jag måste hålla på så, hur mkt jag än försöker så blir de så :/. Blev íaf två timmars segt plugg tillsist, innan jag bestämde mig för att skriva här. (ännu en ursäkt för att slippa plugga) :). 
 Imorgon ska jag inte rida förän på kvällen då det är lektion, så hinner nog med lite plugg på dagen då iaf!

Älsk jobbar eftermiddag då, så honom kan jag inte heller vara med..


Nu tog House slut, det är så bra! :D

Här kommer bilder från idag oxå!
Tino är den bruna hästen o ser ganska liten ut på bilderna, men är 174 cm i mankhöjd på riktigt :)

Highlight (grålle) är den vita, och är en av deras avelshingstar.
Ni kan kika mer på deras hemsida www.millegarne.com !

Nu bär det av hem till älsk!

Take care, Pusshej! =)

image43   image44

image38     image39

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0