Söndag - Bort med juryn!!

Hej!

Igår hände det som sagt massa saker.
Först  på morgonen hade vi genrep med spelningen, sen dansträning i 4 timmar, hem en snabbis o tillbaka till stan o ha konsert  =). Efter allt det kände jag mig ganska färdig, men då var det dags att fixa sig o hem till älsklingens mamma o kolla på melodifestivalen.
Jag höll tummarna för Sanna=). Vi spelade ju med henne o Fredik Kempe för några år sedan ;). Jag fattar inte varför det finns en jury! Svenska folket ville ju att Sanna skulle gå vidare, men det sabbade dom!! Hennes låt hade haft bra mkt större chans nere i Belgrad.. Var ju samma sak när Nanne Grönwall o Martin Stemarck var med. Folket ville ha Nanne men juryn gjorde så det blev Martin, o honom gick det ju inte så himla bra för!
Men aja, framåt 12 var det dags för utgång o vi begav oss till Natti, där vi mötte Cilli! Var väl sådär halvkul, vi träffade många människor som man inte har sett på länge, men musiken de spelade var ganska kass o jag var trött :/.

Idag har vi väl i princip bara slappat :)
Var o tränade agility med vovven för en stund sedan o det var väl det första vettiga jag gjorde idag! Min vovve är 10 år nu men faktiskt väldigt pigg, så funderar på att tävla detta året oxå :).

KHK vann mot Västervik idag!! Snart är de i division 1 ! :Dimage9

Nu ska jag kolla på Wallander tänkte jag!
Börjar inte förrän 12 imorgon :)

Nattinatti, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0