Onsdag - God morgon!


Heej!

Nu sitter jag här med en macka o kaffe :). Har precis fixat klart håret inför balklänningsvisningen idag. Sminket ska jag fixa sen i skolan tänkte jag. Vi ska ha en visning vid halv 12 o en ikväll vid halv 6 , så det är bara att komma:). 

Igår hade var det ju konsert på musikskolan och det var väldigt mycket folk där. Men jag överlevde min sololåt på klarinetten trots att jag var ganska nervös :D. Efteråt var det väldigt många som jag aldrig har sett innan som kom fram o sa att det verkligen gillade mitt framträdande, så då blev jag lite lugnare iaf :).
Senare i vår kommer Stependiekonserten o det var den jag övade lite för igår. Då kommer jag spela en mycket svårare o längre låt o vara ännu mer nervös! 
Klarinettgruppen på fem personer gick oxå väldigt bra. Tur att Anders presenterade min altklarinett som ett svårt insturment att spela, för det kom några misslyckade läten ur den :D, men är inte säker på att det hördes ut till publiken.

Nu måste jag bege mig till skolan för genrep o sminkning :).
Återkommer med en rapport senare idag!
Wish me good luck! =)

Pusshej!



Altklarinett                                                                                                                Klarinett
 
image12
image13


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0