Måndag - 3:e dagen!

Hejsan :).

Idag har jag varit väldigt trött av mig.
Igår var tredje o sista dagen med fest o bakfylla =).

Gårdagen blev oxå mycket lyckad kväll om jag får säga det själv ;).
Jag hade ju bjudit in tjejerna på födelsedagsmiddag. 
Noga räknat så var det cilli, jennie, josse, fian o lisa som var här =).
Vi började med middagen som bestod av tacos.
En maträtt som jag tänkte var både god o snabb, men som det visade sig tog hela eftermiddagen att fixa med alla tillbehören till den :D. Lök hackningen o jag kom inte riktigt överrens.. Till efterätt blev det chokladmousse o lite så!
Sen tog vi vårat pick o pack o gick ut i våran gäststuga där det blev massa Singstar o allmänt flumm :D.
Klockan 2 kom taxin o hämtade folket här, då hade även älsk varit här sedan länge o lyssnat på tjejsnack :).

Trots att jag inte alls har sovit mycket de senaste dagarna så vaknade jag som vanligt tidigt. I detta fallet var kl 9 tidigt för mig, men det kan även vara en riktigt sovmorgon om man tittar på en vanlig helt utan massa fest :). Morronen är deffintivit min tid på dygnet, till älsklingens förtret :D
Förmiddagen ägnade vi sen åt myspys o tittade lite i olika högskolekataloger. Jag har ju fått hem mängder med sånna men inte tittat i en enda, utan bara samlat dem i en papperskasse för ett senare tillfälle.
Känns inte som att jag orkar tänka så mycket på "framtiden" nu. Vet att jag inte ska börja plugga direkt till hösten, utan först jobba i sommar o sen ska vi utforska världen! USA kanske? :O

Var på millegarne o red Tino i eftermiddags oxå, så fin har han blivit :)
Tänkte ta med kameran o fota han o hingstaras hingst, Highlihgt, imorgon. 
Ska jag hinna rida båda tå tänkte jag, så jag får upp lite kondis!
Har verkligen inte haft tid att träna det senaste året, men älsk o jag tänkte börja gymma snart så det ska bli ändring :).

Nu måste jag kila, för skulle egentligen varit hos älsk vid nio:)

Bjuder på några bilder från igår här under oxå!
Ha en bra kväll, pusss!


Haha!?
                 
jaaag! ;D
             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0