Lördag - plugg!

Halloj!

Idag har det varit plugg för hela slanten :/.
Har fysikprov om lite mer än en vecka o eftersom det är dansuppvisning, högskoleprov o lite annat nästa vecka så tänkte jag försöka börja med plugget redan nu. Dock blir det lite halvdant för tänker hela tiden att jag har gott om tid. Nästa helg kommer jag väl upptäcka att jag knappt kan någonting :/.
Inlämning av projektarbetet på måndag också!
Jag har ännu inte börjat på den skriftliga redovisningen, utan den ska jag hinna göra imorgon.
Behöver iofs bara skriva två sidor ungefär så det ska nog inte vara några problem :)

Shoppingturen i Karlskrona igår resluterade väl inte i så mycket som jag hade hoppats på. Blev bara massa saker från Kicks, som jag iofs behövde men hade planerat o hitta b la en jacka också!
Jag ville ju hitta en mörkröd jacka/kappa, men det verkar blir svårt :/. Kollade iaf ut en begie väska o vita pumps som jag ska ha så fort jag har hittat en jacka :).

Ikväll ska jag tjocka mig med chips eller något annat gott för det tycker jag att jag är värd=).
Sa åt älsk att ladda ner Morgan Pålsson - Världsreporter, så förhoppningsvis blir det till att kolla på den ikväll!
Bror var o såg den på bio igår o rekomenderade mig att se den :)

Trevligt kväll, kraam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0