Lördag - Familjemiddag

Hej hopp!

Jag är helt slut!
Har precis städat hela nedervåningen på huset, inklusive toalett :/ ..
Ska ju bjuda tjejerna på middag imon, så att de kan fira mig ;)

Ikväll blir det oxå middag fast med familjen.
Jag har beställt en kycklingsås, med pasta till o sen tårta till efterrätt :).  
Kycklingsåsen är både lätt att göra o jättegod!

Igår så var vi ju på 25 års fest hos älsks kusin på hans pappas sida.
Börjar äntligen efter 1,5 år att få ordning på alla släktingarna o vilka som hör ihop med vilka! Ändå har jag vid det här laget varit på ganska många släktkalas :) . På hans mammas sida finns det minst lika många släktingar så jag blandar ju samtidigt  ihop de olika släkterna med varandra :D haha .
I all fall var det mycket trevligt o någon hade skvallrat om att jag oxå fyllde år, så jag fick oxå en sång =).

Vid åtta tiden så gav vi oss ut i snöstormen o körde hem till älsks mamma.

Sen förfestade vi lite där innan vi tog en taxi ner till King's Dive där vi tillbringade kvällen :)

Här kommer de utlovade bilderna från modevisningen oxå!
Jag är i den röda klänningen :)
Btw, den riktiga klänningen som jag ska ha på balen kommer om ca två veckor!!
Hoppas den blir bra! :D Jag har designat ihop en egen klänning som jag beställt från England =)

Puss!

 

image12

image13

image14

image10




Kommentarer
brossan

Var du med?:O trodde bara att ni kollade:P

2008-03-24 @ 09:30:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0