Fredag - Let's Dance

Halloj!

Skönt att det äntligen är fredag, tycker den här veckan har varit ganska seg.

Jag började dagen med en historialektion, som avslutades efter 10 min. Onödigt att stiga upp kl 7 bara för det :/.
Sen körde jag hem till älsk o var där i två timmar innan det bar av tillbaka till skolan för lite GIS.
Efter det var det två timmars hål igen, som Cilli o jag spenderade nere på stan :). Jag spanade på saker att önska mig i födelsedags present av både päronen o vännerna. Kollade även efter en vårjacka. Jag vill ju ha en lite längre typ kappa, helst i beige, men har inte lyckats hitta någon snygg. Det finns en på Nelly.se som är snygg men ska först kolla lite inne i Karlskrona innan jag bestämmer mig!
Skoldagen avslutades med dans o träning inför balklänningsvisningen.

Nu sitter jag o funderar på om man borde skicka iväg fler jobbansökningar inför sommaren?
Var på min första riktiga anställningsintervju i tisdags o blev utfrågad i 30 min. Kändes som det gick ganska bra, men de hade fler att prata med. Skulle iaf snart höra av sig =).

Nog skrivet, nu kommer snart Cilli o så ska vi kolla på Let's Dance! Hejja Tina o Tony:D

Imorgon blir det genrep kostert, genrep dans, konsert, melodifestival, fest o utgång! :)

Trevlig kväll, Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0