Fredag - 19 år idag :)

Tjoo!
Idag fyller jag år :D.
Har fått en kontorsstol, balklänning o skor till balklänningen av mamma o pappa :).
Av älsk ska jag få välja något smycke hos Ronneby Guldsmide =).

Imorse hade jag en lång o trevlig frukost med älsk o päronen, innan jag körde ut till Millegarne o red!
Vilket skitväder det är :/. Regn i massor! Inne i stan snöar det åtminstone men icke här!

Nu ska jag fixa mig o sen ska vi på 25 års fest! Senare ikväll ska vi ner till engelska puben i stan med älsks mamma mf. :).
Imorgon blir det familjemiddag här för att fira mig, o på söndag ska jag bjuda tjejorna på middag!


Trevlig kväll :) pusshej!


Kommentarer
Lisa

Grattis i efterskott :D

2008-03-26 @ 15:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0