Äntligen!

Hejsan!

Såå nu har jag äntligen lyckats förstå mig på hur man designar bloggen osv, det tog en stund :)


Idag har vi haft studiedag och den har jag väl i princip bara slappat bort. Så finns inte så mkt intressant att säga om dagen. Däremot nästa vecka är det fullspäckat program med allt från konserter och balklänningvisningar till födelsedagar och fester =). Lovar att återkomma med detaljer om det!

Jag tycker ni ska spana in är den här länken http://www.blt.se/nyheter/karlskrona/har-var-en-polis-nara-att-mejas-ner-av-61-aringen(527939).gm.
Jag och min pojkvänn var i en av de bilarna som precis hade blivit kontrollerade och skulle köra iväg. Jag kan hålla med om att han körde fortare än 70 km/h och efter att han nästan har kört över polisen fortsätter han i full fart med polisen efter sig.
Att han för det första inte ser en kontrollplats med massa poliser och som är väl upplyset, för det andra inte märker att en männsika med en lampa slänger sig undan för hans bil och för det tredje inte förstår någonting när en polisbil följer efter honom är ju livsfarligt!
Antingen satt han och sov eller så behöver han glasögon :/

Oj, nu har jag redan missat början på Privat Practice!
Ha en bra kväll, Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0