Uppladdning inför balen :)

God Morgon!

Har precis ätit frukost och ska snart äntligen få tvätta håret. Min frisör börbjöd mig i torsdags att tvätta håret förrän idag. Eftersom jag färgade det då och hon ville att det skulle behålla din nyfärgade glans!

Hände en ful sak i bilden igår också. När vi är där och målar våra plakat för fullt upptäcker Cilli att det ligger ett gammalt tidningspapper på diskbänken. Vem är på bild där om inte min pappa :O. Sitter där och ser så glad ut brevid uppslaget med hans intervju ! =). Sånna sammanträffande liksom!

Nu ska jag dyka in i duschen innan jag ska planera och lägga fram allt inför balen ikväll.
Klockan 12 ska jag vara hos frissan och sen kommer det ta några timmar, så får bli en speedad sminkning när jag kommer hem :S. Mamma behöver ju ett tag på sig att knyta korsettsnörningen också!

Längtar verkligen tills balen ikväll, har inte fattat det riktigt förrän nu :)
Ha det fint ! Pusspuss!


    
  
Bilder från lådbilsbyggandet!

image112
Sån här frisyr ska det bli ungefär, fast med pärlor och lite sånt också :)


Kommentarer
Kim

Du var så fin älskling

2008-06-03 @ 20:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0