Studentvagnen fixad!

Hejsan!

Vid fem i eftermiddags träffades vi på Bredåkra gård för att klä studentvagnen :P. Blev i och för sig inte så mycket gjort. Pappa, Mats och älsk ska fixa det mesta imorgon. Det vi gjorde var att måla plakat och blåsa lite ballonger + fika =).
Imorgon smäller det. Fan va kul vi ska ha :D:D .
Klockan två är det utspark, sen hem med släkt och vänner. Senare på kvällen bär det av in till stan innan vi ska in på festen på torget :).

Nu har jag plockat ner min balfrisyr från igår, hur mycket spännen som helst! Ska bara lyckas duscha bort allt spray tills imorgon också :P. Klockan kvart i åtta ska vi vara hemma hos Felix för champagnefrukost! Jag ska käka fetaostsallad och ciabatta =)

NV05 caallallalala NV05 caaalalalala!

Jonas, Jenny, Kajsa, Cilli, jag, Lidija, Lisa, Emma och Fian :)

 


Kommentarer
Olsson

!NV03NV!



Inget slår oss, vilken årskull! ;)

2008-06-06 @ 13:52:32
Sv. till Olle

Mycket möjligt, men våra plakat var helt klart snyggare än era iaf :D

2008-06-08 @ 00:44:48
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0