Studentbalen :)

Heej :)
Kvällen igår var helt underbar, vet inte hur det ska beskrivas =).
När jag kom ner till parken dök det upp kameror överallt. Kompisar och föräldrar som jag inte har träffat på jätteläng kom fram och skulle ha massa bilder. Visste inte vilken kamera man skulle titta i ;) haha . Annika min frisör  var typ värst av allihopa, men hon var väl stolt för att det var hon som hade gjort frisyren =). Sen minglade jag runt nere i parken i lite mer än en timme, innan vi gick upp till Brunnen. Mamma, älsk och älsks pappa förföljde ledet som ett par paparatsis. Resten av familjen höll sig lite lugnare =). Uppe på Brunnen blev det trerättersmiddag och mängder med dans :). Klockan 12 blev vi insläpptta på Natti där dansen fortsatte :)
Vid lite efter två åkte jag och Vevve hem, de andra hade dragit lite tidigare. Vi trodde ju att de skulle stänga två för det hade jättemånga sagt, men tydligen stängde de inte förrän tre! Gjorde i och för sig inte så mycket för mina fötter var redo för självmord, jäkligt skönt att få av sig skor och balklänningen när man kom hem. 

Klockan tre hade jag ätit och duschat också och kunde krypa ner hos älsk som hade somnat med TVn på :D. Stackaren var ganska orolig när jag när jag var så fin och skulle gå på bal. Så fina sms som han skickade under kvällen har jag aldrig någonsin fått. Stod hur extremt fin jag hade varit, att jag var det bästa som hade hänt honom och hur otroligt mycket han älskar mig :O. Haha satt och log som ett fån när jag läste dom :D. Eftersom hans ex hade varit där och kollat så dök det väl upp lite elaka tankar då också ;D.  Nu har jag i alla fall hunnit lugna ner honom igen :P. 

Om en timme är det dags för lådbilsracet, så jag måste börja sminka mig nu :). Jag säger bara Donkey Kong :D 
Sen i eftermiddag ska studentvagnen fixas, pappa är och övningskör med traktorn nu :P. 
Bilder i mängder kommer från balen när jag har hittat kameran :D

Det är vi som är NV och vi har kommit för att vinna !!
Hejja på oss i lådbilsracet!
Pusss !

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0