Smitning från macken!

Hoj!

Hade 42 läsare igår, det är rekord för min lilla blogg ;)
Igår på kvällen bestämde sig älsk och jag för att åka ner till OK vid 10 tiden och köpa lite godis. Medan älsk betalde så började jag gå mot dörren och ser två personer med motorcykel stå  och tanka. Ser att kassörskan sneglar lite på dom också, men funderar inte så mycket på det eftersom de brukar hålla lite koll. Sen när vi går ut och precis har passerat motorcykeln så vrålstartar den och börjar köra runt.  JAg vänder mig typ lite förvånat runt och ser att de faktiskt hade tankat vid en pump som det stod "kassa" vid. Försöker säga det till älsk men han hinner inte fatta riktigt. Sen kommer kassörskan utrusande tillsammans med en annan kund. Ungefär samtidigt bränner mororcyklen förbi oss i full fart, och jag hinner vända mig om och ta registreringsnumret =).
FSD 666, en kvinna och en man, i skinnställ, halsduk + glasögon!
Osmart att smita från tankningen när man har ett så lätt registreingsnummer!

Idag har vi byggt lådbilar för hela slanten ! Jag var inte så himla insatt i själva byggandet utan gjorde plakat, utklädsel osv. Vi tog även en runda ner på stan där jag fixade sponsring av målarfärg från både Hindrikssons färg + Woody! På Woody blandade de t o m till exakt de färgerna vi ville ha :). På onsdag är det dags för lådbilsrallyt.
 Min utklädesel kommer slå allt ;). Är nästan helt säkert att det går att ordna. Ska dessutom kanske spela trummor :D. Tänkte lägga in bilder från lådbilsbygget imorgon :).

Har hämtat min balklänning ikväll, absolut sista minuten ;). Så jäkla snygg blir den!
Höll dock på att svimma när jag provade den, vilket var mindre bra.. Hann sätta mig ner i sista sekunden och fikc dricka vatten. Tidigare har jag bara svimmat någon gång när jag rest mig snabbt ur sängen och en gång när jag hade badat bubbelbad.  Vet inte om det berodde på att korsetten var tajt eller för att jag hade varit igång hela dagen utan att dricka.

Nu ska jag fixa ståltråd i de pärlorna jag ska ha i håret imorgon. Min balpartner hörde av sig innan så tid och plats för träffen är bestämd. Avböjde skjuts från honom eftersom min uppsättning kommer ta tid och jag vet inte när jag är klar. Ska vara hos frisören 12 imorgon och sen tar det väl 3 timmar för den, sen hem och sminka sig.

Trevlig kväll !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0