Semester från bloggen =)

Heej, nu var det länge sedan jag skrev här :O.
Har varken haft tid eller ork, utan bara njutit av min ledighet efter studenten =)
Ska berätta om allt som hände under studenten och fram tills nu, men inte just idag :). Dessutom kommer det massa bilder från både balen, studenten och köpenhamn. Fått mängder med fina presenter av släkt, vänner och grannar :)

Ikväll ska vi kolla på fotbollen såklart =). Älsk med sina öl och jag med mina cider som han fick köpa till mig innan när vi var i stan. Ska bli intressant, var jättelänge sedan jag drack cider ;). Har bara blivit öl och vin den senaste tiden!

Återkommer så fort jag hinner lägga in bilder och sånt :)
Trevlig fotbollskväll! Puss!



Kommentarer
devrim

süperrrrrrrrrrrrr ( matilda)

2008-06-15 @ 21:45:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0