Jobba hos Bingolottos grundare?

Halloj!

Idag har älsk och jag varit inne i Karlskrona och hämtat våra pass! Jag ser väldigt rolig ut på passfotot :D. Vi var ju och beställde passen för två veckor sedan.  På den  första bilden som de tog gjorde jag en väldigt ful grimas eftersom jag inte riktigt var bredd. Hon på polisen frågade då om jag ville ta en ny, och det ville jag ju såklart. Men eftersom älsk stod brevid mig och flinade och jag själv tänkte på den förra bilden så skrattade jag med hela fejset på den nya bilden :D. Hon på polisen var t o m tvungen och fråga sin chef om man fick skratta på passbilden, så tydligen är det inte så vanligt folk gör det :P. 
Efter att vi hade fixat passen gick vi på stan en stund innan älsk bjöd på fika på Café Tre G :). Han blir så himla givmild när vi är där inne. Sist bjöd han mig på bio också. The Happening kollade vi på då. En riktigt bra film. Tycker ofta det är så himla självklart  vad som ska hända i thriller filmer. I The Happening går det inte att gissa sig till slutet, vilket gör den himla bra=).
På hemvägen från Karlskorna körde vi inom City Gross och handlade lite till mamma. Blev att vi köpt lite lösgodis också vilket jag egentligen inte behövde :P.

Sen ikväll har vi väl inte gjort speciellt mycket. Älsk  jobbar natt så började klockan 10 och jag börjar 8 imorgon så tänkte sova snart.

Pratade lite med Jenny innan idag också. Hon trodde att Ninni och co skulle kunna fixa jobb nere i Spannien till mig ifall jag skulle vilja det :). Det är ju en som heter Gert som har en gård där nere och är vän till familjen Svensson. Jenny och dom var där nere för ett tag sedan och hälsade på och hon tyckte det var väldigt fint. När jag kom hem och sa det till mamma så påstod hon att samme Gert är bingolottos grundare. När jag googlade på det visade det sig mycket riktigt att Gert Eklund är bingolottos grundare och har en anläggning nere i Spannien med 100 talet andalusierhästar och en vingård! Hade ju inte varit helt fel att få jobba hos honom :).

God Natt :) pusss!

1988 PRE Andalusian Stallion
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0