Midsommar!

Heej! :)

Efter mycket om och men blev det tillsist fest här igår :).
Blev en mycket lyckad sådan också, och vädret höll sig hyfsat bra.¨
På eftermiddagen åt vi tårta med familjen. Tårtan gjorde jag för några dagar sedan för den skulle ligga i frysen. Den blev lyckad och smakade mycket somrigt =).
Sen på kvällen kom folket hit! Älsk, Ylva, Jennie, Jocke, Micke, Viktor och Pontus var det som var här :). De tre sistnämda är stockhomare som har sommarställe här. Ylva kände en av dem så de kom hit=).
Vi började med att grilla och sen rullade det bara på :D. Blev ganska många platskassar med tomburkar som jag släpade ut idag! Vid 2 inatt skulle jag och Ylva spela Twister, verkar bara vi som tycker det är roligt :D. Gick ganska dåligt eftersom Jocke fuskade hela tiden och bara sa de färgerna som skulle krongla till det!. Vid halv 4 kom vi äntligen i säng, då hade vi festat i 9 timmar =). 

Idag har jag bara slappat med älsk och ikväll ska vi grilla hemma hos hans mamma :). 
Imorgon jobbar jag eftermiddag, så hinner sova ut lite imorgon!

Här kommer bilderna!
Puss 


Ylva=)    komplicerat ;D t o m älsk vågade sig på Twister :D sen kan man ju leka själv också ;)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0