Klassfest!

Lördagen började med att jag duschade vovven. Hon måster ju också vara fin iniför studenten :P. Sen städade jag heeela min toa, skrubbade både tak och väggar ;O. Sen så väckte jag älsk och så ögnade vi dagen åt att  sola och kicka fotboll med bror ! Börjar få ganska bra solbränna nu, för att vara mig :)

På kvällen var det dags för klassfest i Raskamåla! Det var för båda NV klasserna så vi blev väldigt många.
Lisa och Mys familj som har gården som typ sommarstuga bjöd på allting, utom alkoholen. Jättegod mat, liksom efterrätten :) haha . Vi spelade kubb, fotboll, umgicks och dansade =). Himla trevlig kväll faktiskt. Jag åkte med Vevve dit och Gela hem, så slapp bekymra mig om någon bil!
Jag och Vevve hade dock vissa problem att hitta dit, körde vilse redan i Hoby :D, men tillsist gick det !

Imorse inventerade jag Hälsa och Skönhet på Maxi. Sen tillbringade jag dagen hemma hos älsks mamma med att steka i solen och bada i poolen =).
Nu i kväll har jag städat hela mitt rum väldigt noga + lite till på toaletten. Har fått i uppdrag att städa toan där uppe också och sen slipper jag städa mer. Så det tänkte jag klara av imorgon :O.
Då ska vi desstom bygga våra lådbilar till lådbilsrallyt :D. Vi kommer vara sååå snygga, hoppas jag kan klä ut mig till det jag vill :P. Kommer bli så bäst :D.

Nu ska jag cykla hem till älsk, är redan försenad :S.
Ni får lite bilder från igår också + ekoxen som satt på vårat hus!
Pusss!

   
   

                                   


Kommentarer
Anonym

guu va kul och mysigt :)

2008-06-01 @ 20:10:48
URL: http://pooshg.blogg.se
Dress Like a Princess

Klassfest är aldrig fel :)

2008-06-01 @ 20:15:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0