Helgen!

Hejhej :)

Tänkte köra en liten uppdatering på vad som har hänt i helgen.
I fredags var det som sagt grillfest och lördagen ägnade jag åt att sola och städa lite.

På lördagskvällen Mats och Katarina hit på middag. Vi började med förrätten framför TVn där Sverige-Spanien spelade, så irriterande att Spanien fick in bollen i sista minuten :S. Sen satte vi oss ute och åt förrätten, mycket gott :). Jag passade på att fråga Katarina om hur det är att vara fastighetsförmedlare, för det är något jag hade kunnat tänka mig att utbilda mig till=)!. Efter efterrätterna kollade älsk och jag på en film på TV innan vi slocknade :P. Då var väl klockan halv ett och gästerna fortfarande kvar.

Jag vaknade så klart tidigt på söndags morgonen p g a den dumma förkylningen. Så kikade lite på Miami ink på TVn, när man ser deras tatureringar blir man sugen på att skaffa en själv =). Sen solade jag ett tag innan jag vid ett skakade liv i älsk som började jobba vid två :P. Själv började jag inte jobba förrän klockan fyra till nio. Är ganska häftigt att gå runt inne på Maxi när man har stängt, för då är det så tyst, bara en till och Securitasvakterna kvar.
När jag kom hem rostade jag två mackor och öppnade en makrillfile som jag skulle ha på dom. Tycker det är skitgott :). När dom är klara och jag ska börja äta upptäcker jag att jag varken känner smak eller lukt p g a förkylningen !! Så det var ju helt onödigt att fixa sånna mackor!

Idag började jag jobba klockan åtta. När jag vaknade vid sjutiden kände jag mig helt död, huvudet höll på att explodera :/. För det första åskade det helt sjukt inatt. Vaknade klockan halv fem ungefär av världens oväsen! Jättestora haget eller isklumpar piskade mot fönsterna :S. Kändes nästan som att fönstrena skulle gå sönder. Bilen larm satte tom igång att tjuta av haglet. Sen kom åskan på det! Tog ett tag innan jag kunde somna om. För det andra gjorde ju inte min förkylning att huvudet mådde bättre.
Blev en ganska seg dag på Maxi. Slutade i alla fall två så var ju inte så lång dag. När jag kom mötte jag Nordsjöfärgs fotograf. Han hade tillbringat flera timmar med att fotografera vårat hus eftersom de kanske vill ha med det i sin tidning :). Om de väljer vårat hus får vi dessutom 1 000 som tack ;).
Sen solade jag lite och nu ikväll har jag kollat på Lost, tre avsnitt i rad =).

Nu ska jag hem till älsk.. trevlig kväll :)
PUSS!
Beeline Image of Angel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0