Ny hårfärg och lite tips!

Hej!
Finns inte så mycket att skriva om de senaste dagarna för jag har mest jobbat :). Igår var jag äntligen klar med mina 9 dagar i rad. Nu är jag ledig i helgen för att sedan jobba på måndag igen.. =)
Igår när jag kom färgade pappa mitt hår, eller toning är det egentligen. Har ju färgat mitt hår hos friösren de senaste året, men nu har hon semster till september och pappa är riktigt bra på det så tänkte att jag lika gärna kunde göra det hemma :).  Använde L'Oreals Casting Cream Gloss i färgen kastanj. Har använt det innan och vet hur fint håret blir av den toningen. Blev lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, men hade ju ganska mörk hår sen innan så var väl därför. Är i alla fall skitnöjd :). Håret är typ mörkbrunt nu och i solen skimmrar det i rödbruna nyanser =). Dessutom blir det otroligt mjukt och glasigt av Casting toningen.

Kostar bara 74 kr på Maxi denna veckan ;).


Idag har jag varit på stranden med Cilli och Fian :). De kom hit vid 12 tiden och så tog vi båten över till Karön. Sen tillbringade vi eftermiddagen där med att sola och bada. Är helt perfekt att vara där ut :). Har ju varit svinvarmt här idag, men när man kom ut där så blåste det så det blev skönt att sola istället för svettigt. Så mycket folk är det inte heller så man behöver inte trängaas och ha massa barn springande runt huvudet :P.

Hade min nya solkräm också. Nivea Carotene Sun Lotion heter den.
Är bara skyddsfaktor 4 i den, men här i Sverige behöver man knappast mer. Den ska tydligen göra så att man blir brunare och eftersom jag inte brände mig utan faktiskt blev brunare så får den godkänt :). Kostade 79 kr på Maxi.

Ikväll ska älsk och jag hem till Cilli där vi ska kolla på lite charterresor som vi vill göra allihopa. Så får väl se om vi lyckas komma överrens allihopa :P. Jag ska ju ha råd med Australien också ;). Sen imorgon ska älsk, jag, mamma, pappa och Selma åka till Aspö och mysa :). Ni får veta mer om det efteråt =)

Hittade även en lite rolig sida där man kan sätta in sitt ansikte med kändisfrisyrer på. Tänkte att ni skulle få ett smakprov på mig i bla Poshs,  Amys, Lindsays eller Jessica Simpsons frisyrer någon av de kommande dagarna! Nu måste jag fixa mig!

Ha en fin helg, pusss!



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0