Ny frisyr ;)

Heej!

De senaste dagarna har det inte hänt så himla mycket. Var ju på Aspö i söndags med det ska jag berätta om i en annan blogg med lite bilder också. Annars har jag mest jobbat, solat, badat och letat resa till Mallorca :). Igår var vi allihopa nere på resebyrån och kollade hotell, så idag eller imorgon blir det förhoppningsvis bokat.  Det dumma är att jag har fått massa nya jobbtider nu i Augusti och Septemer och två av dem ligger då vi tänkte åka. Så ska försöka byta med någon, för ta bort dom vill jag inte göra :).

Idag ska älsk och jag åka till Kristianstad för att shoppa! Väckte honom för en timme sen men han ligger fortfarande kvar i sängen, så vi får väl se när vi kommer iväg :P. Sen ikväll så är det kräftskiva ute på Millegarne. Har inte riktigt bestämmt mig för om jag ska dit eller inte, men tror jag ska det =).


Vilken kändisfrisyr passar jag i?
Testa er själva :)!  http://kandisfrissan.veckorevyn.com/

Orginalet


 
 
  
 
  


Kommentarer
BROR :D

2008-08-03 @ 22:08:50
BROR

Orginalet var fiinast :D

2008-08-03 @ 22:09:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0