Kvällens planer

Hejsan :).

Kom nästan precis hem från jobbet, eller jag har hunnit duscha men inte så mycket mer.
Ikväll är det grillfest hemma hos älsk som gäller, sen fortsätter festen nere på stan där Tosia bonnadagen pågår för fullt. Tosia som typ består av marknad, tivoli och nöjesfält är här i Ronneby i tre dagar varje år! 
Egentligen har jag inte tid att skriva här för ska hämta Ylva klockan sex, men måste ändå vänta på att min dagkräm ska torka. Har sån där mineralfoundation, så fejset måste vara helt tort för att det ska bli bra :). Nu måste jag skynda mig att sminka mig och fixa håret! Har fortfarande inte lyckats bestämma vad jag ska ha för kläder, så det måste jag också komma på :/.

Trevlig kväll! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0