Bränd as :/

Lite uppdatering :)

Igår ringde mitt alarm klockan åtta, eftersom jag skulel ut till Millegarne och rida. Precis när jag skulle stiga upp ur sängen börjarde telefonen ringa. Då är det förståss Maxi som vill att jag ska jobb. Så fick slopa mina ridplaner och skynda mig att duscha och fixa mig istället!. När jag kom hem vid fyra igen bokade jag en tennisbana i Brunnsparken. Sen ägnade jag och älsk kvällen åt att spela. Måste erkänna att han fortfarande är bättre än mig :/.

Idag har jag däremot varit iväg och ridit. Blev Tino och Grålle som jag red :). På fredag skulle nog Ninni ha lektion för mig, måste ju erkänna att jag håller tummarna för att jag kan ha den på Grålle. Funderar också på hur jag ska göra Falsterboveckan. Jag jobbar måndag/tisdag, men finalerna är onsdag/torsdag och förhoppningsvis är Ninni med där så hade velat åka ner då. Mamma och pappa verkade också lite sugna på att följa med och träffa lite släkt. Så kanske jag kan få dom att betala bensinen :). Annars får jag fylla bilen med lite hästfolk och så får vi väl tälta :P.

När jag hade kommit hem från stallet la jag mig och solade. All solbränna har ju försvunnit nu när det har varit dåligt väder. Vad tror ni gör när jag kommer ut? Jo jag somnar liggandes på magen. Därför har jag bränt mig på ryggen och på den kinden som jag hade uppåt. Väldigt fult, med en röd och en vit kind ;/. Ännu fulare är asen som jag knappt inte har solat innan i sommar :D. Helt spikraka räder efter bikinitrosorna, rött mot vitt :O. Inte speciellt vacker, mögligen lite häftigt eftersom mönstret är lite snett också ;D. Ryggen blir ju åtminstone brun även om man råkar bränna den lite.

Imorgon blir det jobb från åtta till tre. Därefter måste jag städa lite inför brors konfirmation. För torsdagen måste jag ägna åt att få tillbaka min solbränna på framsidan ;). Sen kommer det gäster redan på fredagen som ska stanna till konfirmationen på söndag. Lite synd är det att jag ska jobba både fredag och lördag, men hinner väl träffa dom lite ändå=).

Nu ska jag kolla lite CSI medan jag väntar på älsk. Han är och gymmar nu, fast skulle börja vid sju så borde ju komma snart =). Take care! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0