Mums !


Här ser ni dagens gärning från min sida. Yammi :)

Att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen dom senaste veckorna beror på att jag jobbar ganska mycket nu :P. Väldigt bra för mitt bankkonto, men man får inte tid till så mycket annat! Nästa vecka jobbar jag redan fem dagar och förmodligen kommer dom ringa in mig på dom två som återstår. Har varit väldigt många samtal från Maxi den senaste tiden :).

Igår kollade vi på Idol hemma hos älsks mamma tillsammans med henne + Moa, Krille o Isa. Tycker det var helt rätt att Kevin vann. Dock blev jag extremt frustrerad när han sjöng vinnarlåten för jag tyckte den liknade en annan låt jättemycket, men kunde inte komma på vilken!! Det var ingen annan som ville hålla med mig heller! Fast när jag kom hem och läste på Aftonbladet så var det redan en artikel om hur lik låten var "Sometime when we touch" och "Nothing gonna change my love for you". Det var "Sometime when we touch" som jag hade tänkt på fast i den svenska versionen som jag upptäckte att jag hade på skiva :) haha.

Har skickat iväg lite fler englandsmejl ikväll. Hade ju kontakt med en dam som heter Gillan. Hon verkade jättebra och ville verkligen att jag skulle komma. Det dumma var att hon var tvungen att ha någon som stannar som kortast till nästa höst och så länge kan jag inte vara iväg. Väldigt synd, men nu hjälper iaf Gillan mig för fullt att leta efter något annat. =) .
Svarade även svarat en tjej idag som inte kunde betala mig men ge mig husrum och mat. Fast egentligen är ju det allt jag begär eftersom meningen med flytten är att jag ska träna min engelska. Hon bor även nära Gillan som jag skrev om där uppe, så då kanske jag åtmintone kan hälsa på henne :).

Nu ska jag gå och njuta av lördagskvällen ;). Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0