Reseplanen klar!

Hejhej!

Dom två senste dagarna har jag fixat med massor med saker!
Det jag har gjort är..
Måndag:
- Bokade flygbiljetten till England på resebyrån.
- Gick till frisören och bokade klippning och färgning den 22 jan.
- Träffade älsk, Cilli och Martin för en lunch på Andra Våningen :).
- Gick till banken och fbeställde VISA kort (hade Maestro innan).
- Köpte rengörningsmousse på Apoteket, 62 kr
- Provade fridluftsskor på Team Sportia, 799 kr (ord pris 1199 kr)
- Beställde 6 produkter från Yves Rocher (ville ha ett löspuder därifrån)
Tisdag:
- Betalade min flygbiljett + tågbiljett, 1800 kr !
- Köpte nagellack, 19.90 kr

Klockan 07.02 på morgonen den 26 jan kommer tåget gå härifrån Ronneby mot Köpenhamn.
Klockan 11.20 är det incheckning till Englandsflyget som lyfter kl 13.20.
Sen kommer det bli en mellanlandning i London med 1,5 timmars väntetid, innan jag är framme i Newcastle kl 17.15.
Därifrån måste man först åka med Metro in till Newcastle city innan jag kan ta ett tåg vidare till kenneln :)


Oliva Cleansing Mousse är superbra. Tar bort allt smink(även vattenfast) utan att torka ut ansiktet, och då använder jag den ändå 2-3 ggr / dag.

Dom här skorna eller något liknande är det som jag har lagt undan! Kommer inte ihåg exakt hur dom såg ut eller hette :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0