Sparkling Night

Hejsan!

Tänkte bara ge en snabb sammanfattning av helgen innan jag ska sova :).
Igår jobbade jag först mellan 8-16 innan jag träffade Vevvis :). Vi började med en mycket god kebab på Ronneby Kebaben ,samt klarade av dagens dos av skvaller, innan vi gick och kollade på Sparkling Night. Showen var verkligen bra och jag var väldigt imoponerad av hur scenen såg ut! :).  Dock vet jag inte om jag hade betalat 200 kr för att se det.. som det var nu blev vi ju bjudna av Maxi ;O. BLTs recension här
Sen vid 10 úngefär kom älsk hem till mig, o så kollade vi på TV med mina päron några timmar. Vid ettiiden kröp vi ner i sängen för att kolla på en film på 6an. En snut på hugget hette den, amerikansk action från 1989. Var seriöst en av dom roligaste filmerna jag sett på länge :D. Den handlar om en polis och hans knarkhund. Väldigt underhållande och en extremt charmig hund :). När det bara var en halvtimme kvar på filmen klarade jag inte av att hålla ögonen öppna längre så somnade och vaknade inte förrän eftertexten :/. Händer minst en gång i veckan att jag somnar innan filmer/serier är slut, blir svintrött så fort jag lägger mig i sängen..

Idag vaknade jag redan kl 9 trots att jag bara hunnit sova några timmar. Solen sken ju som bara den så var säkert av förvåning jag vaknade :P. Känns som om det har regnat i flera veckor. Sen så umgicks jag med älsk hela morgon och åt tårtor som blivit över sen brors 18-årsfest :). Sen i eftermiddag/kväll har jag jobbat. Blev satt på fylla på lösgodiset både igår och idag, förstår ni vad jobbigt det är för en godisgris som mig? :I. Börjar dessutom bli trött på jobbet nu, har jobbat sen förra söndagen och imorgon börjar jag kl halv 9 igen..

Lika bra att jag sover nu.. God natt!
 
Min kamera kunde tyvärr inte prestera bättre bilder när man inte fick använda blixt :/
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0