Shopping i Växjö

Hejhej :).

Kan säga att jag mår skit idag, är förkyld som bara den :/. Ena ögat envisas med att gråta heela tiden . Sen så tog jag ju inte det direkt lungt igår och det gjorde inte min förkylning bättre..

Gårdagen började med att Vevve och jag körde upp till Växjö för att shoppa :). När vi kommer fram efter en timmes körning så kör vi vilse inne i Växjö. Vi ville hitta till en speciell parkering som ligger nedanför torget, men det gick inte alls så bra för oss. Efter att ha kört runt stan några varv så ringer vi pappa som får guida oss :P.  Visar sig att vi missat parkeringen precis flera gånger!

Sen så blev det 5 timmars shopping, med bara en paus för lunch bestående av kebab :).
Räkningen för dom 5 timmarna slutade med 2141 kr mindre på kontot :/ .. Därutöver hade jag med lite kontanter med som användes till mat.  

- En jättesöt mörkblå klänning från VILA , 400 kr.
- Stickad topp från STiiL märke St. Tropez, 299 kr
- Dag och nattkräm från Apoliva, 124 kr
- Julklappar till älsk, 645 kr
- Julklapp till pappa, 500 kr
- Julklapp till bror, 235 kr

Både inne på STiiL och VILA så fanns det massor med mer kläder jag ville ha. Synd bara att inte pengarna finns :/.
Men tänkte att jag kanske ska åka dit på mellandagsrean igen :).

Shoppingdagen igår blev iaf väldigt trevlig och det var kul att umgås med Vevve igen =)

Här har vi en söt och glad vevvis :)

Meningen var att vi skulle åka från Växjö senast kl halv 4 så att jag skulle hinna till middagen hos Mattias kl 5.
Klockan 16.10 körde vi från Växjö och börjar med att köra fel så vi hamnar inne i ett bostadsområde. Våra lokalsinnen var inte mycket att hurra för :D.
Kom inte till Ronneby förrän kvart över 5 så älsk och jag kom lite försent till middagen, men dom hade inte hunnit börja äta. (Mattias är älsks systers man som fyllde 31).

Här har ni en väldigt gosig hund, Hercules :).
Deras andra hund, Papillonen Bethoven ville inte vara med på bild :)


Eftersom jag skulle ut och festa med tjejkompisarna på kvällen så kunde vi bara stanna några timmar. Fast älsk verkade måttligt road så han var nog bara glad över att få en anledning att köra hem ;).

Kvällen med tjejerna blev ju inte riktigt som planerat. Meningen var att vi skulle festa här i Ronneby, men Cilli & Fian ville in till Karlskrona eftersom Johannes och dom var där. Så det blev mest Vevve, jag och Ida som umgicks på kvällen! Inne på PM var det rockmusik vilket iaf jag och Vevve blev glada över :).
Kom hem vid 3 inatt med en älsk som låg framför TVn och väntade. Sov sen pissdåligt pga min förkylning så mår inte alls bra idag :/.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen igen och kolla på Britney - For the record som jag spelade in igår!
Ha en trevlig söndag, pusspuss!



Kommentarer
Veronica

Åh det var jättekul att va med dej med Tildi! Det blev en lyckad shopping;)

Härlig bild du fick till på mej där med! ngt som du alltid lyckas bra med! haha..

Puss på dej!

2008-12-07 @ 15:34:02
gustav

Vilken av bröderna?(A)

2008-12-12 @ 16:37:48
Matilda

Inte du ;)

2008-12-13 @ 17:28:29
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0