Julpyssel

Hej!

Efter att ha ridit och jobbat idag bestämde jag mig för att göra en julgrupp :).

Köpte murgrönan, julstjärnan och hyacinten på Maxi
Mossa och kvistar plockades i skogen
Korgen hittade jag i källaren,  kottarna i Kroatien och pyntet i kökssoffan
 

 
 
30 senare var den klar. Är själv väldigt imponerad av den :).
Hade kostat 189 kr att köpa en likadan på Maxi, medan denna kostade mig bara 40 kr
..den gör sig ännu bättre i verkligheten ;)


Sen gjorde jag en surdeg som ska bli till bröd imorgon, då det blir en mysig julfrukost :)
Efter det kom älsk hit vid 10- tiden och så joinade vi familjen som spelade Trivial Pursuit. 
Jag fick i uppgift att agera frågeläsare och det blev en riktigt trevlig kväll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0