Juldagen

Ikvällen och natten igår blev verkligen superbra :).
Jag lyckades dessutom hålla mig lagom full hela kvällen, det trots att vi började festa redan kl 4 och sen höll på 12 timmar framåt !

Först var vi ju hos Ann Marie och Stig för att fira hennes 65 årsdag. Huset blev helt fullt av släkt och barn! Alva 2-3 år? och jag blev väldigt bra kompisar. Trots att jag är helt värdelös med barn så envisades hon med att komma till mig hela kvällen =). Som mat bjöds det på god smörgås tårta och med vin och öl till. Till efterrätt tårta, kaffe och olika likörer. Jag som nyligen har upptäckt hur gott det är med likör blev glad ;).
Det blev också massor med Englandsprat eftersom älsks reda verkade veta om att jag ska åka iväg. Älsks kusin och hans fru har ju bott i England två år, så fick höra massor om hur underbart land det är och lite andra tips. Sen visade det sig också att älsks andra kusin + hans syster också bott där så England blev ett hett samtalsämne :).
Efter att ha provat på en pilsner och groggat lite, sa älsk, jag och Tobbe tack och hej , för att gå hem till Johannes på en liten förfest. Där var dessutom Cilli, Fian, Martin, Kenny och Ale också.

Vi 11- tiden gick vi ut i minusgraderna för att gå till Natti (Ronnebys nattklubb). Var helt fullproppat med folk där inne :O. Det är det som är så jäkla kul med juldagen! Alla kommer hem ifrån där dom pluggar etc och gå ut för att festa på Natti. Skitkul att träffa och se folket igen :). Fian och jag shakade loss rejält på dansgolvet!

Klockan 3 blev det dags för dom två sista danserna. Först I'm Yours. Jag och Mattias blev ju helt kära i den låten för kanske 4 år sedan, så när den börjar spelas tänkte jag "nu borde ju Mattias varit med"...
Vem tror ni dyker upp två sekunder senare? Mattias så klart :P.  Haha älsk tyckte nog vi var lite pinsamma när vi stod där och sjöng o dansade för fullt ;). Efter det kom sista dansen som lite väntat blev Kevin Borg - With Every Bit of Me mysigt att dansa den med älsk :). Kunde inte blivit bättre slut på kvällen! 

Vi kom hem lite efter fyra efter att ha cyklat hem i - 5 C :/. En varm dusch var ett måste innan vi kunde somna vid fem !

Btw, CC & LEE från Dansbandskampsfinalen var på Natti! Tufft att se dom festa i lilla Ronneby efter att ha kollat på TVn.
 
Bjuder på en gammal festbild ;)
 

Nu ska älsk och jag åka och köpa kebab :). Sen ska vi ha en mysig filmkväll och börja käka på allt det godiset jag fick i julklapp =).
Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0