Jaaa, äntligen börjar det hända något!! :D

Fick precis svar från England och vet nu!? Hon vill jättegärna att jag ska komma! :D:D
Det verkar som att dom har väldigt många hundar i Selmas ras (Engelska Springer Spaniel). Både vuxna hundar och valpar. Hon skriver att hon har ett ledigt rum på ovanvåningen i sitt hus med en toalett till. Om jag fattar det rätt så jobbar hennes dotter också på kenneln. Hon skriver också att dom skulle bli glada över att få hjälpa mig att träna på min engelska och att ta med mig på utställningar och liknande saker :D:D. Låter verkligen helt perfekt ! Kan länka till deras hemsida sen när/om allting blir bestämt :).
På hemsidan har dom även några cockers och jag har ju funderat på att skaffa en sån vovve när jag flyttar hemifrån :)
Är så himla glad nu, hoppas att det äntligen blir så att jag kommer iväg och trivs!

Nu ska jag ringa älsk och berätta :D!
Sen måste jag sooova, börjar jobba kl 07.55 imorgon!
Gick dessutom in till stan tidigare ikväll, 5 km eller lite mer, så är helt slut. Detta bara för att Cilli och jag skulle kolla på Wallander tillsammans :). Den jäkla promenaden tog 50 minuter och då gick jag ändå fort!

Sov gott :) pusss!
Beeline Image of Angel /Selma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0