* * *



        min dag har varit jättebra


Vi började julfirandet i morse med en julfrukost  tillsammans med familjen och älsk :).
 
 Vid kl 3 blev det fika på nybakat bröd och tårta, samtidigt som vi tittade på Kalle Ankas jul
 
 Efter Kalle Anka kollade vi(familjen)  på "Prinsen och jag"
 
´Sen kl 6  var det dags för julbordet. En av dom godaste julborden på länge måste jag säga =)
 
Söta Selma var på hugget =), gjorde vad som helst för att få prinskorvar!
 
Mina julklappar!
OBH Nordica Volumaster + Toblerone av älsk
Paradis från Maxi
Presentkort 500 kr på Inspiration av Irene och Kaj
Strumpor + bärbar dator (ej köpt ännu) av mamma och pappa
Ostbricka av svärmor
Pengar av farmor och farfar 
Massor med godis + pengar av svärfar

 


Är nöjd med mina julklappar.
Har ju plötsligt godis i massor :O, vilket kanske inte är så bra, men gott =).
Tycker att den julklappshysterin som många familjer lider av är hemsk.
Känns som om dom tävlar med släkt och vänner om vem som kan ge mest :S.
Julen borde handla om släkt, vänner, umgås och ha trevligt!

Vår släkt i Västergötland där vi brukar fira jul är ett typiskt exempel.
Shit vad mycket julklappar som ges, bara själva julklappsutdelningen tar mer än en timme. 
Då är det ändå bara två familjer + farmor och farfar, och har dessutom haft en julklappsutdelning på morgonen också.

Älsk tyckte btw min present var skittuff ;D, haha trodde han skulle bli arg.
Han fick ett par extremt fjantiga tjurtofflor från Wedins :D.
Tjuren hade både långt hår, ring i näsan och horn !!
Han fick dessutom påslakan och 3 örngott, som han också gillade =).

Nu ska jag gå upp och spela spel med familjen :)
Måste säga att detta är bästa och mysigaste julen på länge faktiskt !

Imorgon blir det först kalas hemma hos Ann Marie som fyller år och sen utgång till Nattii !
Känner mig riktigt taggad för det just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0