Avresa till Mallorca!

Heeej :)

Nu ska vi snart åka!
Jag har varit uppe sen kl 9 imorse och packat det sista. Sen har älsk och jag varit ute på en långpromenad med vovven också. Klockan ett ska vi hämta upp Fian och Johannes för att sedan åka till Sturup. Planet går ju inte förrän klockan sju ikväll, men vi vill vara där i god tid. Incheckningen öppnar ju två timmar innan avresa -> taxfreen =).
Lite läskigt med den flygolyckan i Madrid, men vårt plan ska väl klara sig :/..

Nästa fredag natt/ lördag morgon kommer vi hem! Tror vi landar på Sturup klockan 2 på natten ifall det inte är några förseningar. Så vi är väl hemma här vid 5-tiden på morgon :P. Sen ska jag sova några timmar innan jag börjar jobba på eftermiddagen! Blir minsan inget vila ut sig efter resan för mig :P.
På tal om jobb så kanske jag ska få fast jobb eller vikariat :). Tjänsterna kommer upp nästa vecka så jag ska söka allt jag kan när jag kommer hem! Båda cheferna frågade mig igår om jag var intresserad, så jag skulle tänka på det nu när jag är iväg.

Aja nu ska vi strax köra :). Jag ska hinna till Kicks innan och köpa ett puder eftersom jag råkade ta sönder mitt igår! Pappsen har precis bjudit på en god middag, så är proppmätt =).

Nu ska jag sola, bada och festa ;).  Pusspuss!
 
Tunisien 2007


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0