Packningsdags

Hej!

I eftermiddag har jag börjat packningen inför Mallorca i övermorgon! Kommer ju jobba och sen rida imorgon, så då hinner jag inte fixa med något. Känns dock som om jag har ganska bra koll på vad jag ska ha med mig. Har lagt fram det mesta, är bara några saker som ska tvättas kvar innan allt åker ner i väskan på fredag förmiddag :). Planerar att ha med min neongröna luftmadrass också ;).

Har hunnit med massa andra saker också idag. Började med att promenera ner till stan vid 10 tiden för att möta upp älsk som hade varit och klippt sig. Sen gick vi och köpte solkräm, after sun och växlade pengar. Älsk köpte dessutom ett svindyrt (och snyggt) halsband till sig själv på Ronneby Guldsmide. Vi är typ stammisar i den affären, men dom har så fina smycken =).
Sen mötte jag upp Cilli, Ida och Fian för en fika på Contan :). Pratade och planerade resan lite mer osv . Klockan ett på fredag åker vi !! :D.
När vi var klara fick älsk komma och hämta mig för att skjutsa hem mig innan sin träning =). 

 Nu ska jag ut till Millegarne för att rida lektion :).

Pusshej

Tunisien 2007


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0