Grattis älskling!

Idag eller igår(eftersom klockan är över 12) så fyllde min snygging 21 år =). Det firades med en god frukost hemma hos honom innan både han och jag började jobba eftermiddag. Planerar hitta på något mer för honom i helgen istället :).

Nu ska jag soova! Ska upp tidigt imorgon och rida, sen börjar jag jobba kl tre. Enligt schemat så ska jag ju sluta jobba den 17e augusti, men de kommer och sticker till mig extra tider varje dag numera :P. Så har redan ett par tider i veckan augusti ut + några stycken utspridda över september. Vi får hoppas det fortsätter så! Jag känner i alla fall att jag ligger bra till hos bossen ;)!

Sov gott, pusss! =) 



Kommentarer
hmm

Du kunde inte hitta en värre bild? :S

2008-08-06 @ 01:59:09
Matilda

Haha! Full och glad :D

2008-08-07 @ 00:02:12
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0