Brännskada :(

Hejsan!

Nu har jag precis bakat 80 stycken kanelbullar! Dock har jag lovat mig själv att inte ät av dom (i alla fall inte så många), eftersom jag behöver komma i trim till Mallorca ;).
Det hände dock en liten olycka när jag skulle sätta in de två första plåtarna i ugnen :/. Jag får inte riktigt ner luckan så jag lägger ena knogen mot insidan av ugnen. 250 grader.. Huden typ skrynklade ihop sig och lossnade på en sekund. Nu är det såret helt öppet och svider massor :(.
Bullarna blev i alla fall goda trots det lilla missödet. Jag veeet vad jag skrev, men kunde inte låta bli att smaka =)

Har i princip bra varit och ridit idag och sen småfixat hela eftermiddagen. Älsk och jag var ju inne i Karlskrona och kollade hockeyn igår, så kände mig lite trött idag. Red Grålle och Stroller idag och det gick bra med båda två :). Imorgon ska jag få prova Jacky och sen rida i alla fall Grålle.

Nu kommer snart älsk och så ska vi ut och gå en prommenad i regnet. Jag kan behöv gå bort dagens snesteg ;) haha.
Lördag och Söndag + bilderna kommer imorgon! Har lagt in bilderna ikväll =).

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0