Uppladdning för högskoleprovet!

Hejhej!

Imorgon är det högskoleprov som gäller hela dagen!
Jag behöver iofs inte känna så mycket press, eftersom jag endå inte ska plugga till hösten.
Värre för dom som gör provet för att kunna söka in på det om två veckor.

Dansen idag gick också bra :), aulan var helt smockfull med folk.
Funken och jazzen var klart roligast att dansa, och publiken uppskattade dom väldigt mycket också:)
Ska se om jag kan fixa några bilder från föreställningen sen!

Min vovve är ju så söt.
Jag frågade henne innan om vi skulle gå på promenad.
Direkt flyger hon upp och går till dörren.
Men jag skulle byta om och sen kolla en sak på datorn först så det tog väl tjugo minuter innan jag var klar att gå.
Vem ligger i hallen och blänger surt på mig? Jo Selma så klart!
Om man väl har sagt "ska vi gå på promenad" så glömmer hon definitivt inte det i första taget, utan hon ser det som att man har lovat henne det :)
Likdant bor den en hund två hus bort som heter Flisa.
Selma brukar inte vara så intresserad av andra hundar, men Flisa älskar hon verkligen .
Innan båda två blev gamla tanter så rymde dom till varandra så fort de kunde :).
Vare sig man är ute på promenad eller hemma och säger "Flisa" så blir Selma helt vild av glädje och börjar leta efter Flisa :). 
Ibland har det hänt att vi har prata om Flisa och plötsligt flyger Selma upp och ser förväntansfull ut. 
Hon lyckas snappa upp namnet i en mening som inte ens var menad till henne.
Då är hon helt plötsligt väldigt uppmärksam :)

image52  image55
Nu ska jag göra något övningsprov inför imorgon tänkte jag.
Sen kommer älsk och så ska vi kolla på Ghost Ship;).

Trevlig fredag :) pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0