Tisdag - Äntligen vår? :)

Hejsan!

Nuuu funkar bloggen igen! =)

Imorse var jag ute på millegarne och red!
Fick göra många galoppombyten i rad på diagonalen med Grålle :)
Han är så rolig att rida, för han kan verkligen allting! 
Efteråt skrittade jag av honom utomhus och då kändes det verkligen som att det var vår! :D
Solen sken, fåglarna kvittrade och de gick runt en fasan vid vägkanten :) haha
Hoppas verkligen värmen håller i sig nu !

Kom ju såklart föresent till GISen, men vi gjorde ändå inte så mycket.
Sen hade vi en härlig fysiklektion, Fia och jag var till och med så ambitiösa att vi satt kvar och kämpade en stund till efter lektionen. Känner att jag inte kan någonting på provet ännu :/, menmen.
Hoppade över spelningen ikväll också.
Orkade inte riktigt, sen kände jag att jag behövde plugga och öva pianoläxan tills imorgon!

Dansuppvisning på fredag, 10 i aulan!
Vi ska visa tre av våra danser.

Har precis kollar på avsnitt nr 9 av Gossip Girl :D.
Äntligen har det kommit ut nya avsnitt för nerladdning, rekomenderar verkligen den serien!
image50

House får ni inte heller missa ikväll !
Jag är på väg hem till älsk nu, för att kolla på det tillsammans med honom och hans mor :).

Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0