Stressiga dagar!

Heeej!

Sorry för den kassa uppdateringen :/ har verkligen haft fullt upp hela helgen!
Idag har jag i alla fall jobbat på förmiddagen och nu sitter jag på en tråkig GIS lektion.
Efter lektionen ska jag gå och prata med Malin som är min danslärare, för om det är så att jag får bra betyg där kan jag hoppa av GISen eftersom jag ändå har massa förmycket poäng. Vi ska verkligen ha 3-4 prov och massa inlämningsuppgifter inom 3 veckor :/. Fattar inte varför alla lärarna måste klämma ihop alla proven precis innan betygen måste vara satta!!

Ge mig student nu!
Är grymt skoltrött! Suck, nu ska jag väl börja jobba med GISen antar jag:/
Återkommer senare idag =)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0