Sjuuuk :/

Blää idag mår jag inte alls bra :/.
Hade lite feber, ont i halsen och huvudvärk igår, men efter att jag hade varit ute och ridit kändes det faktiskt bättre.
Sen inatt har jag vaknat flera gånger och vid 7 imorse gick jag upp, trots att jag inte börjar förrän 10 och hade tänkt sova länge :/.
Usch min hals är helt kass, har värsta basrösten och lock för båda öronen. Dessutom har jag en smaskig mensvärk som toppar det hela .. Har redan knaprat i mig två värktabletter utan större resultat, vilket egentligen är den dosen jag får ta på hela dagen. Tack gode gud för p-piller som gör att man kan skjuta upp fanskapet några månader åt gången! Tror jag ska satsa på en Ibumetin också, den kanske kan hjälpa mina öron lite:).

Väldigt dålig tajming att bli sjuk nu. Idag skulle ju Vevve, jag och Minnie ha övat på våran danslektion som vi ska hålla. Men får fixa det i helgen. Sen klockan 3 ska jag vara ute på Millegarne för att hjälpa till att fixa hästarna till hingstvisningen som är ikväll. Det innefattar väl att jag ska tvätta, borsta, fläta och värma upp någon eller några hästar. Men det är ju tveksamt om det går :(.
Sen imorgon ska jag jobba på Maxi mellan 10-16! Då är det ju en fördel om man kan prata..

Bläbläblä, nu ska jag i alla fall käka frukost och se om jag orkar palla mig iväg till fysiken kl 10.. Är enda lektionen jag har idag, så är ju inte sååå jättejobbigt.

Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0